Må man opprette bruker for å kunne handle? 

Nei, du kan handle uten å registrere deg. Det vil da automatisk bli opprettet en bruker til deg.

Må man være kunde for å handle?

Nei, alle kan handle i AgriaShop. 😊

Hvordan endre personopplysninger?

Når du er innlogget trykker du på navnet ditt i øvre venstre hjørne. Ved å trykke på navnet kommer du videre til din kundeprofil-side hvor du enkelt kan endre dine personopplysninger.

Jeg har glemt passordet mitt, hva gjør jeg?

I selve innloggingsboksen trykker du på "Glemt passord". Du vil da få tilsendt et nytt passord til din e-postadresse. Dette passordet bør endres i etterkant, noe du enkelt gjør på din profilside.

Hva slags betalingsmåter har vi?

Vi tilbyr vanlig kortbetaling med bankkort og Vipps. Kortbetalingen går via Swedbank, og det koster ingenting ekstra.

Hvordan sendes pakken?

Vi har tre ulike fraktmetoder – alle av PostNord:

  1. Hjemlevering
    Pakken leveres i postkassen din eller på avtalt sted (på dørmatten, i garasjen, i en putekasse eller liknende). Dette kan endres i etterkant ved å logge inn på PostNord og søke opp forsendelsen.
  2. Hentested
    Pakken leveres til valgt leveringssted. PostNord har avtale med over 2 000 leveringssteder. Du mottar en SMS eller e-post når pakken har ankommet.
  3. Bedriftspakke
    Denne tjenesten er for bedrifter med et organisasjonsnummer.

Hvor lang leveringstid er det?

Leveringstid er på 4-9 arbeidsdager.

Hvordan sporer jeg opp pakken?

På PostNord sine nettsider kan du spore opp pakken og se hvor den befinner seg uten å måtte logge inn. Du vil også få tilsendt sporingsnummeret på e-post etter bestillingen samt få oppdateringer underveis direkte fra PostNord.

Hvem kontakter jeg hvis jeg har spørsmål om bestillingen?

Alle spørsmål rundt selve bestillingen og ordren skal tas direkte med AgriaShop:

E-postagriashop@tpl.postnord.com
Telefon kundeservice:+46 10 - 436 09 72

Kan jeg endre eller kansellere en ordre?

Nei, det går ikke å endre ordren etter at bestillingen er sendt, men du kan kontakte kundeservice og kansellere ordren så lenge den ikke har rukket å bli behandlet og pakket på lageret. Dette er kontaktinformasjonen til varelageret:

E-post: agriashop@tpl.postnord.com
Telefon kundeservice: +46 10 - 436 09 72

Hvis du tar kontakt like etter at bestillingen er sendt er det en god sannsynlighet for at bestillingen kan kanselleres. Ordrenummeret må da oppgis i kontakt med kundeservice.

Jeg angrer på et kjøp, kan jeg sende varen i retur? 

I henhold til angrerettloven har du rett til å angre på kjøp på over 300 kroner innen 14 dager etter at du mottok varen. Det er ikke mulig å benytte angreretten på spesialtilpassede varer. Les om retur og reklamasjon her.

Hva skjer om jeg ikke henter pakken?

Hvis pakken har blitt sendt til et utleveringssted og du ikke henter den etter oppgitt frist, blir du belastet 250 kroner. Les om kjøpsbetingelsene her.

Har Agria et fokus på bærekraft i nettbutikken?

Ja, det har vi! Først og fremst er all gods som sendes med PostNord klimakompensert, noe vi har betalt ekstra for. Pakkene sendes som regel i e-handelposer. Disse er vekteffektive og består i stor grad av resirkulerte materialer. Ved bruk av pappesker er teipen laget av resirkulert materiale.

Vi jobber med å få på plass et bærekraftig sortiment med høyest mulig grad av resirkulerte materialer.